G. TAŞÇİ, "Etkinlik Temelli Fen Dersinin Bilişsel Yapıya Etkilerinin Biyoloji Konuları Bakımından Değerlendirilmesi," 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Trabzon, Turkey, 2016
TAŞÇİ, G. 2016. Etkinlik Temelli Fen Dersinin Bilişsel Yapıya Etkilerinin Biyoloji Konuları Bakımından Değerlendirilmesi. 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (Trabzon, Turkey).
TAŞÇİ, G., (2016). Etkinlik Temelli Fen Dersinin Bilişsel Yapıya Etkilerinin Biyoloji Konuları Bakımından Değerlendirilmesi . 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Turkey
TAŞÇİ, GÜNTAY. "Etkinlik Temelli Fen Dersinin Bilişsel Yapıya Etkilerinin Biyoloji Konuları Bakımından Değerlendirilmesi," 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Turkey, 2016
TAŞÇİ, GÜNTAY. "Etkinlik Temelli Fen Dersinin Bilişsel Yapıya Etkilerinin Biyoloji Konuları Bakımından Değerlendirilmesi." 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Trabzon, Turkey, 2016
TAŞÇİ, G. (2016) . "Etkinlik Temelli Fen Dersinin Bilişsel Yapıya Etkilerinin Biyoloji Konuları Bakımından Değerlendirilmesi." 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Trabzon, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={GÜNTAY TAŞÇI}, title={Etkinlik Temelli Fen Dersinin Bilişsel Yapıya Etkilerinin Biyoloji Konuları Bakımından Değerlendirilmesi}, congress name={12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi}, city={Trabzon}, country={Turkey}, year={2016}}