İ. AKKAŞ, "Küresel Bir Sorun Alanı Olarak Dijital Oyun Bağımlılığı Üzerine Çalışma: Erzincan İli Örneği," Modern Leisure Studies , vol.2, no.1, pp.11-23, 2020
AKKAŞ, İ. 2020. Küresel Bir Sorun Alanı Olarak Dijital Oyun Bağımlılığı Üzerine Çalışma: Erzincan İli Örneği. Modern Leisure Studies , vol.2, no.1 , 11-23.
AKKAŞ, İ., (2020). Küresel Bir Sorun Alanı Olarak Dijital Oyun Bağımlılığı Üzerine Çalışma: Erzincan İli Örneği. Modern Leisure Studies , vol.2, no.1, 11-23.
AKKAŞ, İBRAHİM. "Küresel Bir Sorun Alanı Olarak Dijital Oyun Bağımlılığı Üzerine Çalışma: Erzincan İli Örneği," Modern Leisure Studies , vol.2, no.1, 11-23, 2020
AKKAŞ, İBRAHİM. "Küresel Bir Sorun Alanı Olarak Dijital Oyun Bağımlılığı Üzerine Çalışma: Erzincan İli Örneği." Modern Leisure Studies , vol.2, no.1, pp.11-23, 2020
AKKAŞ, İ. (2020) . "Küresel Bir Sorun Alanı Olarak Dijital Oyun Bağımlılığı Üzerine Çalışma: Erzincan İli Örneği." Modern Leisure Studies , vol.2, no.1, pp.11-23.
@article{article, author={İBRAHİM AKKAŞ}, title={Küresel Bir Sorun Alanı Olarak Dijital Oyun Bağımlılığı Üzerine Çalışma: Erzincan İli Örneği}, journal={Modern Leisure Studies}, year=2020, pages={11-23} }