M. Akın, "Ürün, Müşteri ve Kullanıcı Deneyimi Odaklı Yaklaşımların Hizalanması," Pamukkale Üniversitesi İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.7, no.2, pp.12-27, 2020
Akın, M. 2020. Ürün, Müşteri ve Kullanıcı Deneyimi Odaklı Yaklaşımların Hizalanması. Pamukkale Üniversitesi İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.7, no.2 , 12-27.
Akın, M., (2020). Ürün, Müşteri ve Kullanıcı Deneyimi Odaklı Yaklaşımların Hizalanması. Pamukkale Üniversitesi İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.7, no.2, 12-27.
Akın, MUSTAFA. "Ürün, Müşteri ve Kullanıcı Deneyimi Odaklı Yaklaşımların Hizalanması," Pamukkale Üniversitesi İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.7, no.2, 12-27, 2020
Akın, MUSTAFA. "Ürün, Müşteri ve Kullanıcı Deneyimi Odaklı Yaklaşımların Hizalanması." Pamukkale Üniversitesi İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.7, no.2, pp.12-27, 2020
Akın, M. (2020) . "Ürün, Müşteri ve Kullanıcı Deneyimi Odaklı Yaklaşımların Hizalanması." Pamukkale Üniversitesi İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.7, no.2, pp.12-27.
@article{article, author={MUSTAFA AKIN}, title={Ürün, Müşteri ve Kullanıcı Deneyimi Odaklı Yaklaşımların Hizalanması}, journal={Pamukkale Üniversitesi İşletme Araştırmaları Dergisi}, year=2020, pages={12-27} }