Montessori Yaklaşımı Temelli STEM Etkinliklerinin Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimlerine Etkisi (The Effect of Montessori Approach Based STEM Activities on Pre-School Teacher Candidates’ Critical Thinking Tendencies)


ÇAKIR Z., ALTUN YALÇIN S., YALÇIN P.

Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi, cilt.8, sa.1, ss.18-45, 2020 (Hakemli Dergi)

  • Yayın Türü: Makale / Tam Makale
  • Cilt numarası: 8 Sayı: 1
  • Basım Tarihi: 2020
  • Dergi Adı: Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
  • Derginin Tarandığı İndeksler: TR DİZİN (ULAKBİM)
  • Sayfa Sayıları: ss.18-45
  • Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi Adresli: Evet