Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

İYİ BİR OKUL MÜDÜRÜNÜN SAHİP OLMASI GEREKEN ÖZELLİKLER

International Anatolian Congress on Scientific Research, Kayseri, Türkiye, 27 Aralık 2022

Öğretmenlik kariyer basamakları yazılı sınavı hakkındaki öğretmen görüşleri

International Anatolian Congress on Scientific Research, Kayseri, Türkiye, 27 Aralık 2022

KADIN SINIF ÖĞRETMENLERİN MOTİVASYONLARINI ETKİLEYEN FAKTÖRLER

SELCUK 7TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Konya, Türkiye, 10 Aralık 2022

Kadın öğretmenlerin okul yöneticiliği hakkındaki görüşlerinin metaforlar aracılığıyla incelenmesi

SELJUK 7h INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Konya, Türkiye, 11 Aralık 2022, cilt.1, ss.645-662 Creative Commons License

Akademisyenlerde Dijital Tükenmişliğin Yordayıcıları Olarak İş-Yaşam Dengesi ve Psikolojik Sağlamlık

VII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 02 Eylül 2021

Farklı lisans programına kayıtlı olan öğrencilerin akademik başarı durumlarının karşılaştırılması

Hoca Ahmet Yesevi 2. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Erzurum, Türkiye, 6 - 08 Aralık 2019, cilt.1, ss.94-99 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Farklı lisans programlarına kayıtlı olan öğrencilerin ebeveyn öğrenim durumlarının incelenmesi

Hoca Ahmet Yesevi 2. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Erzurum, Türkiye, 6 - 08 Aralık 2019, cilt.1, ss.100-108 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Study Process Approaches as a Predictor of Academic Achievement in Trainees Enrolled in Pedagogical Formation Program

Multidisciplinary Academic Conference Education, Teaching and Learning (MAC-ETL), PRAG, Çek Cumhuriyeti, 8 - 10 Aralık 2017, cilt.1, ss.27-28

Number of siblings as a predictor of perceived social support in trainees enrolled in the pedagogical formation program

Multidisciplinary Academic Conference Education, Teaching and Learning (MAC-ETL), PRAG, Çek Cumhuriyeti, 8 - 10 Aralık 2017, cilt.1, ss.27-28

Ahıska Türklerinin Eğitim Sorunlarının Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi

Uluslararası Ahıska Türkleri Sempozyumu, Erzincan, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017

Ahıska Türklerinin Eğitim Sorunlarının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi

Uluslararası Ahıska Türkleri Sempozyumu, Erzincan, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017

Ders çalışma yaklaşımlarının akademik başarıyı yordama gücü

II. International Academic Research Congress 2017, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017

Öğrenme stiline göre öğretmen adaylarının ders çalışma yaklaşımlarının incelenmesi

II. International Academic Research Congress 2017, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017

Prediction Power of Humour Style for Child-loving Scores of Pre-service Teachers

International Academic Conference on Teaching, Learning and E-learningin Budapest, Hungary 2017 (IAC-TLEl 2017), 14 - 15 Nisan 2017

Benlik saygısının hedef yönelimlerini yordama düzeyi Erzincan Eğitim Fakültesi Örneği

Uluslararası Erzincan Sempozyumu, Erzincan, Türkiye, 28 Eylül - 01 Ekim 2016, cilt.2, ss.367-374

Resim Müzik ve Beden Eğitimi Öğretmen Adaylarinin Öğrenme Stilleri

By UNESCO Roads: World, Art Education, Youth, Almati, Kazakistan, 26 - 27 Ağustos 2015

Algılanan Aile Desteği ile Çocuk Sevgisinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumu Yordama Gücü

I’nci Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011

The effects of gender, perceived social support and sociometric status on academic success

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.3801-3805 identifier identifier

Learning styles of primary education prospective mathematics teachers; states of trait-anxiety and academic success

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.3632-3637 identifier identifier

Sıra Yazıları

XI. Eğitim Bilimleri Kongresi, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 23 - 26 Ekim 2002

Kitap & Kitap Bölümleri

Karakter ve Değer Eğitiminde Öğretim Yöntemleri ve Teknikleri

Karakter ve Değer Eğitimi, Mücahit Kağan, Nusrettin Yılmaz, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.187-204, 2019

İnsan Doğası, Bireysel Farklılıklar ve Eğitim

Eğitim Felsefesi, Remzi Yavaş Kıncal, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.189-225, 2019

1. Bölüm: Temel Kavramlar

Eğitime Giriş, Mücahit Kağan, Sinan Yalçın, Editör, Pegem Akademi, Anakar, ss.1-38, 2018

Sosyolojinin öncüleri ve eğitim görüşleri, temel sosyolojik teorilerin eğitim yaklaşımları

Eğitim Sosyolojisi, Erdoğan Köse, Salih Zeki Genç, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.26-51, 2018

Sosyal Bilimlerde ve Fen Bilimlerinde Araştırmanın Temel Özellikleri

Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Remzi Yavaş Kıncal, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.25-50, 2017

1. Bölüm: Eğitim İle İlgili Temel Kavramlar

Eğitim Bilimine Giriş, Mücahit KAĞAN, Sinan YALÇIN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-34, 2017

Sosyal Bilimlerde ve Fen Bilimlerinde Araştırmanın Temel Özellikleri

Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Remzi Y. Kıncal, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.25-50, 2015

Eğitimde Kullanılan Ölçme Araçları ve Özellikleri

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Başol, G., Editör, Lisans Yayınevi, İstanbul, ss.51-108, 2008

Öğretim Stratejileri ile Öğrenmenin Ölçülmesi ve Değerlendirmesi

Eğitim Psikolojisi, Ersanlı, K. ve Uzman, E. , Editör, Lisans Yayınevi, İstanbul, ss.485-510, 2007

Program Geliştirme

Öğretimde Planlama ve Değerlendirme, Salih Uşun, Devrim Özdemir Alıcı, Editör, Lisans Yayınevi, İstanbul, ss.47-86, 2005

Metrikler

Yayın

104

Atıf (WoS)

25

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

37

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

12

H-İndeks(Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

6

H-Index (TrDizin)

4

Proje

3

Tez Danışmanlığı

3

Açık Erişim

19
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları